صندوق پروژه کلید توسعه زیرساخت‌های کشور|اجرای ۷۴۰ هزار هکتار عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در کشور|ثبت رکوردی تازه در مقدار انتقال گاز ایران

23:30 - 06 دی 1399
کد خبر: ۶۸۷۴۱۲
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص صندوق پروژه برای توسعه زیرساخت، ۷۴۰ هزار عملیات آبخیزداری و ثبت رکورد انتقال گاز در کشور در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص صندوق پروژه برای توسعه زیرساخت، ۷۴۰ هزار عملیات آبخیزداری و ثبت رکورد انتقال گاز در کشور در منتشر شده است.


صندوق پروژه کلید توسعه زیرساخت‌های کشور

کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق پروژه یکی از ابزار‌ها و محصول‌های بسیار مناسب و کارا در عرصه اقتصاد برای تامین مالی پروژه‌های زیرساختی از محل حجم عظیم نقدینگی سرگردان، است.


ثبت رکوردی تازه در مقدار انتقال گاز ایران

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران از ثبت رکوردی تازه در تاریخ انتقال گاز کشور خبر داد و اعلام کرد که این مقدار به بیش از ۸۱۸ میلیون مترمکعب گاز در روز رسید.


اجرای ۷۴۰ هزار هکتار عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در کشور

مدیرکل دفتر سیلاب و آبخوانداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به ۰ هزار هکتار عملیات آبخیزداری و کنترل سیل در مناطق بحرانی کشور، از اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در سطح ۷۴۰ هزار هکتار در کشور خبر داد.


کاهش ۱۰ درصدی آب مخازن سد‌های استان تهران

گزارش معاونت آب و آبفای وزارت نیرو نشان می‌دهد تا ۲۹ آذرماه امسال میزان ذخیره آب در مخازن مجموع ۵ سد استان تهران ۳۲ درصد بوده که نشانگر کاهش ۱۰ درصدی آب مخزن این سد نسبت به سال گذشته است.


ریزش ۲۴ هزار واحدی شاخص در اولین روز هفته

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات امروز ۶ دی ۹۹ با اُفت بیش از ۲۴ هزار واحدی روبرو شد.


آمادگی سوئد جهت همکاری در صنعت حمل‌ونقل ایران

سفیر سوئد در ایران گفت: سفارت سوئد در ایران از دعوت سرمایه‌گذاران سوئدی به منظور همکاری در صنعت حمل‌ونقل ایران خبر داد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *